Sunday 5 December 2010

zo moeder, zo.....

biefstuk wil ik graag nog loeiend op mijn bordje geserveerd hebben.
zag ik bij de slager een waanzinnig mooi stukje rosbief, denk ik watertandend van jammie.... en stik maar, ik ga dat serveren en als de kids het niet motten dat zien we dan wel weer.
ze zijn i.h.a. redelijk braaf met eten wat de pot schaft, vooral als ze weten dat er aardbeien toe zijn. de oudste vraagt zowaar af en toe om een tweede portie koolhydraten. verder komen 'tweede porties' in het vocabulaire niet voor.

ik serveerde ze dit:

en het enige wat ik de hele avond hoorde was 'more please!' - met een big smile. 0.7 kg rosbief als sneeuw voor de zon. (ja ik serveerde er ook heus gepofte aardappel bij en spinazie en komkommersla, maar dat was al op toen ik dacht van dit moet op de foto)

kijk. dat zijn nou nog eens kinderen naar mijn hart.
Smiley

3 comments:

  1. Oh Yammie, ziet er goed uit! Zoon weer beter? Hier eten de heren de bief ook het liefst rood :-)

    ReplyDelete
  2. Hoe is het met je arm eigenlijk?

    ReplyDelete
  3. @fienke: zoon vandaag weer naar school, met schaapkostuum (lijm onder de watten nog kletsnat, oeps), net op tijd voor de nativity play.
    @lijn: mijn arm, dat wordt een heeeeeuuuuuuuuul lelijk litteken... arme ik. naja, gewoon voortaan altijd lange mouwen :-/

    ReplyDelete