Friday 17 December 2010

DWZI / this week i saw...

22 children at my eldest's birthday party!







first they painted crockery, 
then they ran around, played with the marble run and on the slide and painted their faces
then they had lunch
then their parents picked them up 
phew
so then i was grateful for an excuse to sit down
when eldest had ripped open all her presents 
and 22 thank you cards needed to be written
(yes - that's what they do in this country: 
a thank you card for every occasion!)

8 comments:

  1. Wow, respect hier voor jou. 22 kinderen mensenlief....

    ReplyDelete
  2. Heerlijk, zo'n glunderende jarige! En 22 ... petje af!

    ReplyDelete
  3. Hallo hee: 22!
    Ze ziet er heel blij uit, dat wel!

    ReplyDelete
  4. 22.... écht? Dat getuigt van LEF!
    Kom dit weekend dan maar lekker bij ;-)

    ReplyDelete
  5. @allemaal: lef? mad, more like! ik zeg 'wie wil je allemaal uitnodigen' en daar werd de lange lijst met namen liefjes opgenoemd. ik denk 'ja ik wil ook altijd al mijn vriend(inn)en op mijn feestje' - goed hoor, schatje. en toen....... hmm! waar zet ik ze allemaal neer met verven & eten?! help! maargoed daarvoor vond ik een oplossing - iedereen happy :-)

    ReplyDelete
  6. joe crazy woman!! maar wel berelief natuurlijk!! Ziet er uit als Superfeest!!

    Lekker bijkomen dit weekend!

    ReplyDelete
  7. Ik lees al een poosje bij je, reageer, maar ben nog geen volger ... . Goed voorbeeld doet volgen ;-)!

    ReplyDelete
  8. Oh, 22 dat zijn er veel! Knap van je! Fijn weekend!

    ReplyDelete