Wednesday 10 November 2010

not quite finished preparing the veg patch for winter....

11 comments:

  1. Dat is nog eens een flinke groentetuin!! Heb je die achter je huis?

    ReplyDelete
  2. Het ziet er wel prachtig uit, wat een mooie tuin heb je -groente tuin -!

    ReplyDelete
  3. Oh, wat een klus hè de tuin weer winterklaar maken. Maar als het dan af is...dan is het wel dik genieten dat alles er weer mooi uitziet. Klaar voor het volgende voorjaar.

    Anneke

    ReplyDelete
  4. Voor volkstuintjes is in Londen een wachtlijst van ruim een jaar, zo las ik.. Geniet ervan! Hoewel de weersvoorspellingen nu bij jullie niet zo goed zijn..ik hoop niet dat je tuin onder loopt!

    ReplyDelete
  5. Poeh ziet er uit als een flinke lichamelijke klus succes ermee! (kwam hier via woordeloze woensdag)

    ReplyDelete
  6. Nog even doorwerken dus. Hier moeten we nog beginnen, maar het is zo nat buiten.

    ReplyDelete
  7. Mooi tuintje. En wat woon jij prachtig als ik dat zo bekijk.

    ReplyDelete
  8. mooi hoor zo'n tuin in de herfst

    ReplyDelete
  9. @allemaal: dank voor jullie leuke commentaar! yes, het is mijn eigen moestuintje, yes er moet nog een boel gebeuren (tuinboontjes, uien & knoflook de grond in & heeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuul veul zooi de grond uit) maar dan ben ik altijd wel weer zeer voldaan. 1 down, 9 to go! (bedden, that is)

    ReplyDelete