Thursday 4 November 2010

blije moeder

vandaag doe ik effe alsof alleen Nederlanders dit lezen (zolang de Engelsen alleen lezen & niet schrijven..... hè).

kids in bed, allerlei 'moet' klussen gedaan, hèhè nou de bookbags leeghalen. Hartstikke vol zitten ze vandaag (de school van mijn kids stuurt alle info in hun boekentas mee naar huis). Meer cake days, theedoeken voor de kerst, ik moet tekenen dat ik het goed vind dat ze mijn kids wegen (wederom: het vetste volk van Europa - niet mijn kids - de Engelsen wel te verstaan) , blablabla. Maar wat is dat daar in de tas van mijn oudste? Een boekie, door haar getekend, 'all about me'. Heeft ze vorig jaar gemaakt voor haar huidige juf. Nah! Moet je nou eens kijken.

irritant hoor, dat picasa album gedoe.

ziehier een klein plaatje dan via de laptop, het kiekje dat mij inspireerde tot deze blog post. In het boekje heeft ze het over haar family - I have a bruva (in plaats van 'brother', zou zo'n leuk blog kiekje zijn geweest, hilarisch want zo spreken sommige mensen hier plat Engels - haar vader zou 36 nachten niet slapen alsie dit wist - het idee! Zijn dochter met een cockney accent.... affreus!!), I have blond her, I love my ponies (ze heeft geen ponies en is doodsbenauwd voor elk dier wat ook maar dreigt ooit mogelijk te zullen bewegen) en hang on, wat staat er daar op de laatste bladzijde.......?

When I grow up

jawel!

I want to be a mum............... aaaaaach gossie toch! zou dat betekenen dat ik wat goed doe?! Zo ga ik het maar eens effe leuk genereus naar mezelf interpreteren The Scuba Site

Hmm..... naschrift: ik vraag vanochtend van 'waarom dan' waarop het antwoord is dat ze wil kunnen autorijden naar granny en koken wat ze lekker vindt. Oh well. Had 't ook niet moeten vragen natuurlijk smiley emoticons

3 comments:

  1. Jammer voor jou natuurlijk, maar haar antwoord vind ik toch wel erg lief ook!

    ReplyDelete
  2. En dan ook de vormgeving! die wapperende handen, geniaal :-) of is dat 'super-mum' die heen en weer vliegt?

    Past mooi bij je 'moet' klussen verhaal. Fijne, rustige dag op de bank vandaag!

    ReplyDelete