Wednesday 24 November 2010

No milk today



klikkerdeklik :-)

16 comments:

  1. ooh! da´s een mooie foto! Ik zou niet zonder kunnen in mijn thee!

    ReplyDelete
  2. comment van een blog novice: hoe maak ik nou op woordeloze woensdag duidelijk dat je op t plaatje kunt klikken??? dilemma's.........

    ReplyDelete
  3. Dat er onder zetten en bijna woordeloze woensdag toevoegen? Of gewoom klikkerdeklik eronder, of, of, nou ja geen tijd meer, ik ga nl. op het plaatje klikken :-)

    ReplyDelete
  4. @fienke: done! dank je... x

    ReplyDelete
  5. Heel beeldend én nog een volijk muziekje erbij..helemaal goed!

    ReplyDelete
  6. Hey daar. In ieder geval een big hug van mij. Over de zee. En wat een mooie zwart wit foto!

    ReplyDelete
  7. Om het eerlijk te zeggen hoef ik uit die bus ook geen melk. ;-)
    Mooie foto, dat dan weer wel.

    ReplyDelete
  8. Bij de titel, kon ik al raden dat er een liedje achter zat :)

    ReplyDelete
  9. Nu krijg ik dat liedje niet meer uit m'n hoofd

    ReplyDelete
  10. Jammer, geen koffie verkeerd dus!!
    Mooie foto!

    ReplyDelete
  11. Prachtige foto!

    ReplyDelete
  12. Mooie, nostalgische foto. De liedtitel vind ik er prachtig bij passen.

    ReplyDelete
  13. dan heb ik gelijk het liedje in m'n hoofd... en de oude radio van m'n grote broer waar het liedje uit klonk.

    ReplyDelete