Friday 15 July 2011

DWZI / this week i saw...

eldest in bed next to me when i woke up in the morning! what a lovely surprise Smiley
it is quite rare for the kids to crawl into bed with me and when they do, it is around 'waking up time' - so they usually wake me up as they clamber in. on this occasion, i had not noticed her cuddling up to me at all.
so, curious, i asked eldest: 'when you came into my bed, was it still dark outside, or was it light already?'
she told me, very reassuringly: 'it was still dark mama. but i was not scared so it was OK'




Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos
(geïnspireerd op Jills Today I saw).
Meedoen? Leuk!
Klik op het deze week zag ik logo rechts in de sidebar.
Daar vind je ook de lijst van deelnemers:
kun je zien wat zij zagen!

10 comments:

  1. een cadeautje wanneer je wakker wordt..

    ReplyDelete
  2. Wat heerlijk om zo vast te kunnen slapen dat je zoiets pas merkt als het opstaantijd is.

    ReplyDelete
  3. Gezellig! En wat bijzonder dat ze dat normaal nooit doet. Iedereen kruipt hier bijna iedere nacht bij ons bed......

    ReplyDelete
  4. lief!
    (leuk nieuw achtergrondje ook.)

    ReplyDelete
  5. Grappig hoe gemakkelijk je daar doorheen slaapt. En fijn dat ze niet bang was in het donker. Kwam ze gewoon lekker bij je liggen?

    ReplyDelete
  6. @MN en @Wiek: jamaar normaal word ik overal wakker van! en wellicht hiervan ook, herinnerde ik het me alleen 's ochtends niet. of ze wist van 'eigenlijk mag dit niet' en deed het dus heeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig. :-) lief he

    ReplyDelete