Monday 11 October 2010

animeaux nuisibles

OK, ‘t is effe opwarmen, zo’n blog. Maar wacht maar..... als ik eenmaal op gang ben! Mijn challenge voor de maand is de **** plaatjes. Op gegeven moment dermate wanhopig dat ik denk van OK – ik laad ze op op mijn werk. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr dat vindt big brother dus niet goed! Mijn eigen blog lezen op mijn werk, dat mag, maar iets aktiefs ermee doen.... uh uh. Nee hoor. Heel goed, want er zou natuurlijk geen enkel Nature artikel uitkomen hierzo op die manier.

Dus... hier zit ik weer op maandagavond, geduldig te wachten tot de pagina mijn plaatjes (ongetwijfeld weer niet) oplaadt. En ik hep toch heus een sjieke laptop hoor. Hartstikke powerful. Goed, ik woon hier zo’n beetje in het moeras dus de internetverbinding laat enigszins te wensen over, misschien is dat het. De lezer wordt dus uitgenodigd om zich iets moois voor te stellen bij de volgende foto’s uit/na Parijs:

-         een regenpijp met daarop gepubliceerd telefoonnummers voor: a) pianolessen; b) een interessante massage...; en c) lessen russisch (mijn reisgenote vroeg zich onmiddelijk af of dat nou hetzelfde zou zijn als ‘french lessons’ in engeland...)


- de étalageruit van een winkel voor ‘destruction des animeaux nuisibles’ – met daarin hangend netjes op een rij 20 successfully destroyed ratjes (L)


-         (voor het contrast) twee prachtige Alexander McQueen outfits in Colette J met heel veel goud & zwart


-         twee ‘vintage’ kellogs melkkannetjes, aangeschaft voor de snoepies thuis zodat ze zonder knoeien hun melk ’s ochtends op hun cereals kunnen gieten


-         en tot slot 2 bloembossen: 1 met witte & gele chrysanten en 1 met roze anjers & rode rozen – zorgvuldig geselecteerd door mijn respectievelijk jongetje & meisje omdat ze zo blij zijn dat hun ‘mummy’ weer thuis is.



 
hoera! - de oplossing is - via een picasa web album. hè hè... en driewerf :-)

3 comments:

  1. Oh wat een leuke serie en wanneer gaan we weer naar Parijs? xxx

    ReplyDelete
  2. @Fienke: yes - ik heb mezelf beloofd dat ik minstens 1x per jaar naar Parijs ga. En jij moet mee! :-)

    ReplyDelete